Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на турбо

    Колеги помагаите смених турбото на колата и не върви както преди,значи старото турбо беше ГТ1749в купих същото със същите номера,обаче не стана захващането едруго наложи се да вземем от моето старо турбо чугуненото тяло и да сложим охлюва от новото турбо на него.Като го сложихме колата не върви както преди,дали не трябва да се надстрои нещо незнам колата е 145 ЖТД 99.Благодаря предварително.
    Алфа Ромео 145 ТД 97г.

  • #2
    Интересно... 1,9jtd не беше си с GT1544? Това GT1749V е с геометрия?
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Интересно... 1,9jtd не беше си с GT1544? Това GT1749V е с геометрия?
      да с ГТ1544 беше преди сега е с ГТ1749В с променлива геометрия
      Алфа Ромео 145 ТД 97г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от garner58 Покажи съобщение
        да с ГТ1544 беше преди сега е с ГТ1749В с променлива геометрия
        А тая "геометрия" има ли кой да я управлява?
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          А тая "геометрия" има ли кой да я управлява?
          Точно това ми беше мисълта! Затова и не върви
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            значи колата е правена в италия вървеше като ненормална обаче турбото се скапа и така

            ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

            би трябвало като се смени турбото да върви по същия начин

            ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:11 ----------

            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            А тая "геометрия" има ли кой да я управлява?
            би трябвало да има
            Last edited by garner58; d.m.y г., 12:15.
            Алфа Ромео 145 ТД 97г.

            Comment


            • #7
              Между би трябвало и има,разликата е от небето до земята.
              От това,дето си написал си мисля,че колата може и да е ремапвана в Италия.Това значи,че освен смяната на турбината и вързване на управлението и,нещо което е нямало при старата,трябва да се регулира новата турбина и да се мапва на ново,за да отговаря горивната карта на новите условия.Работата хич не е plug end play.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                За триене
                Алфа Ромео 145 ТД 97г.

                Comment


                • #9
                  Кажи все пак какво стана! Идеята на форума е да се шерва информация.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    Кажи все пак какво стана! Идеята на форума е да се шерва информация.
                    Ами колега търся друго турбо това е,че това което го взех от един колега от форума не стана след това ще пиша какво е станало.Поздрави
                    Алфа Ромео 145 ТД 97г.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Между би трябвало и има,разликата е от небето до земята.
                      От това,дето си написал си мисля,че колата може и да е ремапвана в Италия.Това значи,че освен смяната на турбината и вързване на управлението и,нещо което е нямало при старата,трябва да се регулира новата турбина и да се мапва на ново,за да отговаря горивната карта на новите условия.Работата хич не е plug end play.
                      Колега прав си,поинтересувах се малко и разбрах ,че този мотор се мапва от ОБД-то демек през буксата за диагностиката се слага новия софтуер.
                      Алфа Ромео 145 ТД 97г.

                      Comment


                      • #12
                        Колега това турбо е още по добро и ако си беше намерил майстор да ти го настрой колата ти щеше да върви дори повече... Трябвало е да се преправи електронното управление на турбото към механично както си е на старата турбина...
                        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                          Между би трябвало и има,разликата е от небето до земята.
                          От това,дето си написал си мисля,че колата може и да е ремапвана в Италия.Това значи,че освен смяната на турбината и вързване на управлението и,нещо което е нямало при старата,трябва да се регулира новата турбина и да се мапва на ново,за да отговаря горивната карта на новите условия.Работата хич не е plug end play.
                          - VTG турбина. При този топ турбина (с променлива геометрия) регулирането на налягането НЕ става чрез Уестгейт клапан а по друг начин.

                          Около топлата перка има лопатки които се движат. Тези лопатки променят сечението на потокът изгорели газове което влиае на скоростта с която газовете достигат перката. Като пример същото е и с маркуч пръскащ вода ....като го затапим с палец струята става с малкосечение но с голяма скорост. Другото което става е че лопатките насочват изгорелите газове към външната крайната част на перката с което се осъществява по голям въртящ момент и перката по бързо се развърта. Когато лопатките са отворени струята на газовете е с ниска скорост и са насочени така че газовете да правят малък въртящ момент на перката. Колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече се отварят лопатките и така се получава еднакво налягане на турбината при различно количество изгорели газове. Този вид турбини нямат уестгейт. Лопатките се задвижват от лостче чийто край е захванат отново към вакумно клапанче.Колата е готова с рециклирана турбина върви както преди,може и още малко да се преправи да върви повече,но не е хубаво за турбината.Поздрави.
                          Last edited by garner58; d.m.y г., 19:16.
                          Алфа Ромео 145 ТД 97г.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от garner58 Покажи съобщение
                            - VTG турбина. При този топ турбина (с променлива геометрия) регулирането на налягането НЕ става чрез Уестгейт клапан а по друг начин.

                            Около топлата перка има лопатки които се движат. Тези лопатки променят сечението на потокът изгорели газове което влиае на скоростта с която газовете достигат перката. Като пример същото е и с маркуч пръскащ вода ....като го затапим с палец струята става с малкосечение но с голяма скорост. Другото което става е че лопатките насочват изгорелите газове към външната крайната част на перката с което се осъществява по голям въртящ момент и перката по бързо се развърта. Когато лопатките са отворени струята на газовете е с ниска скорост и са насочени така че газовете да правят малък въртящ момент на перката. Колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече се отварят лопатките и така се получава еднакво налягане на турбината при различно количество изгорели газове. Този вид турбини нямат уестгейт. Лопатките се задвижват от лостче чийто край е захванат отново към вакумно клапанче.Колата е готова с рециклирана турбина върви както преди,може и още малко да се преправи да върви повече,но не е хубаво за турбината.Поздрави.
                            Много безаварийни с ремонтираната турбина.Не и давай много зор и не дай боже,друг път да стане нещо,първо чети,питай и тогава скачай,щото метода "неволята учи" не е най-добрия.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              Много безаварийни с ремонтираната турбина.Не и давай много зор и не дай боже,друг път да стане нещо,първо чети,питай и тогава скачай,щото метода "неволята учи" не е най-добрия.
                              Благодаря колега.Поздрави.
                              Алфа Ромео 145 ТД 97г.

                              Comment

                              Working...
                              X